Saturday, December 18, 2010

हजुरबुबासंगको अन्तिम क्षण

जन्म दिन: १९७० साल;  मृत्यु: २०४६/०३/१८ 
  आज भन्दा २० बर्ष अघिको कुरा हो | त्यसबेला म भर्खर ११ बर्षको थिए | बिहान ८ बजे जति भएको थियो | हाल मेरो काकाको पसल रहेको कोठामा हजुरबुबा बिरामी भएर खाटमा  सुतिरहनु भएको थियो | म, बुबा, पाहुनाहरु तथा छिमेकीहरु सबै भुईमा  ओछ्याएको  गलैचा माथि बसेर बिरामी हजूरबुबालाई कुरेर  बसिरहेका थियौ |
   म - हजुरबुबा तपाईलाई कस्तो छ ?
   हजुरबुबा - तैले आफै भनिस् कि तेरो बाऊले सिकाएको (अलि ठुलो स्वरमा)
   म - हजुरबुबा मैले आफै भनेको
  मेरो जवाफ सकिन नपाउदै हजुरबुबाले एक्कासि फेरि भन् त तैले आफै भनिस् कि तेरो बाऊले  सिकाएको भन्दै मलाई एक लात्ता हानेर खाटबाट भुईमा खसाल्दिनु भयो | त्यो क्षण नै मेरो हजुरबुबा संगको अन्तिम क्षण थियो | त्यो क्षण म कहिले पनि बिर्सन सक्दिन |
  म सानो हुदा जहिले पनि हजुरबुबा संगै रहने गर्दथे | म मेरो आमासंग त केवल दुध खाने समयमा मात्र रहने गर्दथे | सायद म मेरो हजुरबुबाको सबैभन्दा ज्येष्ठ नाति भएकोले नै हो मलाई यति धेरै माया गर्नु भएको | हजुरबुबाले नै मेरो जन्म भएपछि मेरै लागि भनेर गाईपाल्नु भएको थियो रे | म हजुर बुबा संगै पछि पछि लागेर दुध दुन जान्थे रे | हजुरबुबाले तातो काचो दुधले म नअघाउन्जेल सम्म भान्सामा लैजानु हुन्थेन रे |
   भनिन्छ, मानिसहरु आफु पर्लोक हुनु भन्दा पहिला नै सबै माथि रहेको आफ्नो मायां ममता त्याग गर्छन या त कसैलाई देख्ने आफ्नो इच्छा पुरा भएर पर्लोक हुन्छन | सायद त्यहि भएर नै होला मेरो हजुरआमा आफ्नो अगाडि पर्दा साथ हजुरबुबा रिसाउनु हुन्थो | अनि अघिल्लो दिन सम्म मलाई मायां गर्नु हुने हजुरबुबाले आफ्नो अन्तिम घडि भएको थाहा पाउनु भएकोले नै मलाई एक लात्ता हानेर खाटबाट भुईमा खसाल्दिनु भएको रहेछ |
  हजूरबुबा  पहिलो र अन्तिम   लात्ता खाए पछी मलाई पेट दुख्न थाल्यो, म माथि कोठामा गए | म माथी गएको कही समय पछि नै हजुरबुबाको मृत्यु भयो | सायद मर्ने बेलामा हजुरबुबाको साथ  हुन नलेखेको |

Anime Studio Debut 7Microsoft Flight Simulator X: Gold EditionAdobe Photoshop Lightroom 3

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.